Wspomnienia z dzieciństwa – lata 80/90.

Archive for 16 listopada, 2009

Bodajże największa kolekcjonerska mania w naszym kraju, chyba nie było ani jednej podstawówki w której ten proceder nie byłby uprawiany. 😉 Przerwy pomiędzy lekcjami spędzało się na wymienianiu karteczek z innymi kolekcjonerami zaś przechadzając się korytarzem zewsząd było słychać teksty typu: „Titanic za Herkulesa”. Moja kolekcja nie była zbyt obfita miałem tylko jeden segregator ale za to miałem w większości same perełki, można powiedzieć iż poszedłem na jakość a nie na ilość Byłem w posiadaniu wszystkich znanych „tytaników”, „herkulesów” oraz „dalmatyńczyków”, poza tym miałem jeszcze jakieś z zwierzątkami, Kubusiem Puchatkiem, Tom’em & Jerry itd.

Zdjęcie zapożyczone, a gdzie podziewa się mój segregator? Sam chciałbym to wiedzieć. 😉

Witam, jednak udało mi się przezwyciężyć złośliwość rzeczy martwych i powrócić wcześniej niż zapowiadałem. Za chwilę pojawią się kolejne wpisy. 🙂


Kalendarzyk

Listopad 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Najczęsciej klikane

  • Brak

Mała kwestia techniczna.

Na jedną stronę przypada pięć wpisów także aby podejrzeć starsze wiadomości należy pod ostatnim wpisem na stronie kliknąć na: Starsze wpisy. Piszę o tym dlatego iż ta opcja jest mało widoczna i na pierwszy rzut oka ktoś może jej nie zauważyć.

PS. Informacja dla niewtajemniczonych w tajniki blogowania ;)

Blog Stats

  • 42 036 hits

Klikamy i pomagamy: