Wspomnienia z dzieciństwa – lata 80/90.

Archive for 18 listopada, 2009

Niech będzie, że dzisiejsze posty będą przypominać to co jeżyło nam włos na głowie. ;P Program ten poruszał tematykę niewyjaśnionych zjawisk paranormalnych. Wcześniej już pisałem, że lubię tą tematykę także program oglądałem, choć nie zawsze, szczególnie po zmianie emisji programu na późniejszą godzinę. Jako, że byłem jeszcze wtedy dzieciakiem także często bałem się to oglądać ale oglądałem. Pamiętam, że jakiś czas po odcinku o antychryście chodziłem uzbrojony w drewniany krzyż i wodę święconą. 😀 Najbardziej straszna chyba w tym wszystkim była muzyczka z openingu – brrr.

Fragment odcinka z pierwszych lat emisji:

Serial opowiadał a grupce znajomych tworzących „Stowarzyszenie ciemności”, która co pewien czas spotyka się gdzieś w lesie. Podczas spotkania rozpalają ognisko a jedna z zgromadzonych osób opowiada straszną historyjkę. Serial był bliski memu sercu gdyż poruszał tematykę zjawisk paranormalnych, którą to bardzo lubię. Sam opening choć, niezbyt długi przyprawiał o dreszcze i potrafił wprowadzić odpowiedni klimat, zresztą zobaczcie sami:


Kalendarzyk

Listopad 2009
Pon W Śr Czw Pt S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Najczęsciej klikane

  • Brak

Mała kwestia techniczna.

Na jedną stronę przypada pięć wpisów także aby podejrzeć starsze wiadomości należy pod ostatnim wpisem na stronie kliknąć na: Starsze wpisy. Piszę o tym dlatego iż ta opcja jest mało widoczna i na pierwszy rzut oka ktoś może jej nie zauważyć.

PS. Informacja dla niewtajemniczonych w tajniki blogowania ;)

Blog Stats

  • 42 036 hits

Klikamy i pomagamy: